Bara vänner..

Undrar varför folk tror att jag har 2 karlar?? Jösses, vi är ju bara vänner, kan vi inte få vara det??

Den ena är Affe & den andra är Tord, jättebra kompisar, vi har kul när vi träffas..

Jaja Som vanligt så jobbar jag om dagarna, å trivs sååå bra. Idag var jag å Pelle till Jula å köpte lite nya arbetskläder.. & hängslen till mej.

Har varit på fotboll i helgen med, I Lördags så spelade Jimmie, de vann med 5-0

Och igår Söndag så spelade Kim, å de förlorade med 0-5 hmmm...

I Fredags så var jag å Tord hos Anita & Kauko, sen gick vi till Picasso.
I Lördags så var jag till Larsa efter fotbollen å målade, blev kvar till sena kvällen.
Igår skulle jag bara gå till Affe å dricka kaffe på fm, typ vid 11,00 å gick hem kl 16,30.. skulle ju på fotboll :o)  Så det blev en heldag me Affe...

Jaja men vi hörs hörreni :o)  Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0