Vilken tur..

Äntligen har jag fått veta, att jag får ekonomisk hjälp nu, alltså för resa och boende å mat i Sundsvall..

Vi åker på Måndag å kommer hem på Fredag,.
Denna gång blir det förhör, fy fan. Ångest så de sjunger om de..  Men jag får skylla mej själv, men som jag skrev tidigare, man kan väl ändå få må dåligt va??
 Men men de ska väl gå bra, Vet att åklagaren är fläng. så vem vet...

Ledig idag, skönt..

Läst på Fecabook att 2 av mina vänner ska ut på kryssning, blir så avis alltså, fasen va kul :o)

Nä hej då...

Kommentarer
Postat av: Lill

Klart du får må dåligt Maria!!

Och du vet ju vart jag finns

Pözz

2011-05-06 @ 07:49:06
URL: http://mysight.blogg.se/
Postat av: Anette

Vad bra att du får hjälp med kostnaderna, en sak mindre att vara orolig för. Visst får man må pest även om det är ens eget fel, som du skriver. Man ångrarju sig o allt. Tror det kommer gå bra i slutändan. Kram!

2011-05-06 @ 07:58:54
Postat av: Caroline

Lycka till, hoppas att det går bra. Kram till dig/er!

2011-05-06 @ 10:03:24
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0