Hoppsan..

Hade nästan glömt bort att jag har en blogg.

Har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist, mer än att det blivit vår nu.
Det jobbiga som hänt, är väl att rättegången är igång nu, men typ i slutskedet nu. Ska till Sundsvall 10-13 Maj. å sen ett par dagar i slutet av Maj. Sen ska det vara över.  Jobbigt men men bara att gilla läget. Visst det är vårt eget fel, men visst måste man väl ändå kunna tycka att det är jobbigt & att man väl inte mår så jäkla bra...

I Fredags så var jag å Marita till Fellingsbro på Larz-Kristerz. Så jäkla kul..



Lite suddig bild, men de får gå..

Idag ska jag väl kanske åkte till Fellingsbro igen, men nu för att kolla på en massa fina bilar..

Nä jag får återkomma en annan dag.. Bye bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0