1 November.

Då började huvudförhandlingarna i rätten, mindre kul, vi fick då sitta å lyssna på åklagaren mellan kl 09,00-16,00.. Så man va helt tom i huvet sen. Vi fick veta under dagen att vi inte (jag & Kim) behövde vara på plats i rättsalen resterande dagar, tack & lov.. Jimmie var ju uppe i Sundsvall, men han kom hem idag (Onsdag) å behöver inte åka tillbaka förrens den 16 Nov..  Så för min å Kims del så är det nu lugnt fram till Maj ( om de inte ändrar sej igen)

Igår hade jag tänkt vara hemma från jobbet, för att försöka sova ut, men jag vaknade kl 07,00. så vid 9 åkte jag till jobbet ändå... Men visst är man trätt om dagarna, har ju sovit ganska så dåligt en tid nu.. Men det blir väl bättre. I Lördags föresten så var vi bjudna på mat i Gyttorp. Smarrigt var de :o)   Dessutom så böt jag blöja på Hampus. HAHAHA inte igår man böt blöja kan jag ju säga, men det gick..


Nåja ha de bäst. Bye..

Kommentarer
Postat av: Lill

Tänker på dej/er.

Försöka oss på att träffas snart tycker jag, få lite annat att tänka på!



Kramar

2010-11-03 @ 23:04:11
Postat av: CJ

Tack söta Maria! Ha en fin helg du också. :) Kram!

2010-11-13 @ 21:13:08
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0