Räknar ner..

Nu räknar jag ner, Om två dagar ska jag inställa mej på USÖ kl 19,00 sen blir det operation dagen efter, ÄNTLIGEN säger jag bara, Jag har ju väntat i två år på den dagen..

Än så länge är jag inte nervös, men det kommer väl.

Igår så städade jag, så jag ska slippa det när jag kommer hem, var och handlade lite soppr med, så det finns hemma..

Valborg firade jag med Marita, Lena W och Carola, vi hade riktigt trevligt, Men när vi gick från brasan, så var jag så trätt så det blev att gå hem å sova. Men på vägen hem så träffade vi Erik (prästen)   Han hade hållit tal vid brasan och fått en fin bukett blommor, dom fick jag av han HAHAHA  alltid trevligt med blommor..

Carola var upp hit en sväng och hämtade host-tabletter och lite kläder åt sin mor..  Idag ska Jennie och Nicklas komma hit, så det blir inget Fellingsbro för mej...  Solen skiner idag föresten HÄRLIGT  :o)



Kommentarer
Postat av: Lill

Härligt Maruschka :-)

Om du blir nervös så hör väl det till!

Önskar dej Lycka Till

KRAMAR

2010-05-02 @ 10:03:45
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0