Jag tror, jag tror på sommaren

Fast idag är det ju inte så kul ute, kanske solen tittar fram senare under dagen (hoppas)

Igår så städade jag, inte så smart kanske i värmen, borde väntat tills idag :o)  Men men nu är det gjort. Jag skulle ha hjälpt Emelie att baka med, men efter maten så mådde jag sååå illa, så det blev att ligga på soffan i stället..

Gick ner å kollade på fotboll en sväng i går kväll med, å fy fan en del människor alltså, de stog å tisslade å tasslade och sneglade på mej å Jimmie på Fröjevi. Om de nu måste tala om oss, så gör det lite snyggt.. ganska så genomskinligt vad de snackade om kan jag säga...

Idag nu på fm var jag till Annica å fikade,  fick några tunikor av henne, nice..

Nej ha nu en bra dag ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0