Fredag.

Och jag är hemma igen, så skönt. Ja nu är äntligen operationen gjord.
Åkte till USÖ i Tisdags kväll, och blev op på Onsdagen vid ca 11,30.  Låg sen hela dagen och natten på IVA (uppvaket)  När jag vaknade så kände jag att de va nå som kändes konstigt på läppen, Jag hade fått fläskläpp, såg ju inte klokt ut hahaha...  Men i går mosre kom jag till avd 39 igen, å snabb som attan var ut för att röka..  :oP   Har mått bra och mår bra. Känns bara som om man har träningsvärk i magen.  Och det gör lite ont när man hostar å så..
Men nu är jag i allafall hemma.. Det är bättre än att vara på sjukan, och få sova i sin egen säng, faan va skönt...
6 titthål har jag i magen nu...

Kommentarer
Postat av: Lill

Nice!!

kram

2010-05-07 @ 18:12:46
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0