Snööö

Oj nu var det länge sen jag bloggade,...

Imorgon ska det visst snöa igen, bättre det, n att det är så kallt som det varit ett tag nu..
Tycker det är BRA med snö, fasen det är ju vinter, då ska det vara snö ute med.. Å vi får nog en vit jul. Jippi..

Helgen som var, så hade jag Elin & Dennis här. & Kim hade hand om Bamse. det gick smidigt, de är ju ganska självgående nu..

Nu ikväll var jag hem till Jane på kaffe, det var länge sen vi satt å bara snacka bort ett par timmar..
Medans jag var där, så kom Frida hem, hon hade ju såklart Amber med sej, och Emil kom han med..

Sitter å funderar på om det hänt nå kul, men inser att det inte gjort de, händer ju aldrig nå...

Jaja men så är det. Ja, nä jag slutar väl nu. Ha de bäst.. Bye bye..



Hittade en gammal bild, visst ser jag ut att ha kul??  :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0