Jag har bara regn hos mej..

Japp, har regnat till å från hela dagen idag, Hösten är här tror jag minsann.

Min vikt går neråt hela tiden, såå skönt.

Jobbar på dagarna, skönt att ha nåt att göra, hatar att vara arbetslös.

Jaha? nää det har inte hänt nå just. Igår fyllde Jane, så vi var där å fikade.. Trevligt. Idag gick jag å Marita till Annica en stund, stackrn kommer ju inte ut nå, med brutet lårben..

Jag har ju lite att se fram emot, Som är kul alltså.. Filipstads marken första helgen i September, sen den 11 Sep ska jag på kräftskiva. Ska bli kul..

Kan säga att jag har sååå kul på jobbet m dagarna, jag jobbar ju me Pelle..  :o)

Ha det bäst bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0