Hoppsa.

Jo det var ett tag sen nu, som jag bloggade.

Har hunnit ha semester och så har jag blivit mormor :o)

semestern tillbringade jag hemma här, var ute på gården med trevliga grannar. Tre av grannarna har nu åkt till Uppsala. Carina, Evelina å Ragge.. Meeen de kommer tillbaka.

Lille Hampus föddes i Fredags han vägde 3320 och var 51 lång. Så söt :o)


Hampus..


Idag började jag jobba igen. Lite skönt att komma igång. Jag å Pelle åkte hem till han en sväng och hämtade en tv som jag fått av han. Tack Pelle :o)

Just NU så regnar det som satan usch.. TRÅÅÅÅK...

Nä har inte så mycke mer att skriva. Så vi ses bye bye

Kommentarer
Postat av: Jennie

min kille :) <3

2010-08-13 @ 15:43:23
URL: http://jennieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0