Längtar

Ännu en väntan, men shit va jag längtar. Bara tanken på att jag KANSKE slipper ha ont i fötterna och knäna, FATTA !!! 

Okej visst det tar ju lite tid att gå ner men jag vet ju att det kommer bli så, MÅNGA kilon som försvinner.
Då kommer jag kunna gå promenader UTAN att halta runt som jag nu fått göra i flera år. Kanske till å me kan gå ut på dans, DET va länge sen, ja som jag dansade alltså..

Jag hade ju en "smal" period för några år sen, å de kläderna jag hade då, de har jag kvar, vilken tur, Då behöver jag inte köpa nytt. ( fast lite nytt blir de ju ändå)  :o)

Jaja Om ca 40 min ska jag knalla upp till Ingemar å lösa krysset, som vi brukar göra på Lördagar när han är ledig. sen tror jag vi ska bära in möblerna som står ute på gården.

Skulle vilja åka till kyrkogården ikväll och titta när de lyser så fint där. Jaja vi får se vad som sker. 

Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0