jaha

Jaha här igen då, väldigt länge sen jag blogga, fick bannor av Lill, så bäst att skriva en rad eller två då..

Men det har ju inte hänt nå i mitt liv, såååå tråkigt ju.. 

Många i min omgivning har varit så otroligt förkylda, men JAG har klarat mej "peppar peppar" Just nu är Kim förkyld, så de dröjer väl inte förrens jag blir de me.. VILL INTE !!!!

I Onsdags var jag till optikern å fixa nya glasögon, jag har ju "som optikern sa" passerat det magiska 40 sträcket å gått å blivit närsynt *fnys* otrevlig typ :o)  men synen hade blivit sämre över lag.. är väl snart blind..  Glasögonen kosta 4890 kr... :o/  men jag fick pengar till de.. tack gullunge.. puss

I dag var de väldigt nervöst på morgonen här, jag kollade ut å såg att Jimmies bil va hemma, Jimmie har ju diabetes å i Lördags va han dålig å fick åka till Akuten, där fick han ligga i två timmar med dropp. stackarn. Så när jag nu såg att bilen va hemma, ja då hann det fara MÅNGA tankar genom huvet, innan jag fick veta att allt va lugnt. han skulle vara hemma idag å bara ta de lugnt, sen ska han tala med sin Dr..

Jaha nää får återkomma en annan dag då.. Bye bye  En skön låt  :o)
 

Kommentarer
Postat av: Lill

Se där, vart ju en del att skriva :-))

Hälsa Jimmie

Kram

2009-10-12 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0