Tråk

Fy va tråkigt väder det är då, sååå mulet dessutom har det regnat.

I Lördags var jag på fotboll i ingenmansland, Latorp, det va väldigt långt dit, åkte med Kim, Carin å Maja.
Det blev en målrik match som slutade 9-5 till Latorp. Det var Kim som spelade en tränings-match.

När jag sen kom hem, så var jag in på Ica å handlade lite, hem å fixade mat, hade ju inte ätit nå på hela dagen, vi åkte ca 09,00 å var hemma igen ca 14,30 så jag va hungrig, när jag sen ätit så gick jag till Ingemar å löste krysset..

Igår var jag å Cicci å kollade när lisa hade serie-match premiär, de vann.. Kul..

Sen i gårkväll så gick jag över till Py å snackade bort några timmar. Trevligt...

Idag så? jo jag ska försöka städa (tror jag)  får väl se.. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0