Torsdag och bara regn..

Hmmm kommer inte ihåg vad jag skrev om sist, har inte kollat. Men i allafall så var jag på Kims seriepremiär i Tisdags, de gick bra, Frövi vann med 6-0 Kul.. Igår hade jag hand om kiosken tillsamans med Anna på Fröjevi.

Frida å Amber va hit igår me å fikade, de va kul för det var sååå länge sen hon var här.

Jäkla skitväder vi har me, bara regn *suck*

Har beslutat att "kasta ut" min bokhylla nu, Jennie ska ha den, men då måste hon hämta den senast på Tisdag, annars kastas den i conteinern som kommer då..

Ska få hyllor av Frida att ha på väggen i stället, kul me lite annat, bara en annan soffa sen som fattas.. men men man kan inte få allt..

Nehee bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0