*suck*

Vissa dagar är bara för tråkiga, dagens höjdpunk va krysset på fm, sen på em kom Jimmie för att kolla om jag höll mej hemma, eller om han kolla så jag åt nån mat. Vet inte riktigt, han sa inte så mycke, bara Jag skulle bara kolla...
Jag är ju ganska så dålig på att äta bär jag är själv hemma, Kan man kanske inte tro, men så är det..

Ingemar var upp en sväng å drack en kopp kaffe på em me.

det enda nyttiga jag gjort idag är att diska å laga mat, nu ikväll vid 21,30 tog jag en dusch..

I förrgår var jag hem till Jane en sväng, jag ska få en av hennes fåtöljer, om hon nu inte glömt de :o)

Jaja men så är det, ska gå nu bye bye

Kommentarer
Postat av: Karin

Börja träna kanske? Jag hatade träning förut men man kommer in i det. Och när man rör sig lite så sover man bättre, man mår bättre fysiskt men och psykiskt, man får ut aggressioner och så har man inte lika mycket skit att tänka på och man känner att dagen har en mening. :) Kramis!

2009-05-17 @ 00:37:55
Postat av: Sandra

Hej Maria, klart du måste äta :) Tur att din son kollar till dig. Va roligt det är här i bloggvärlden. Kram S

2009-05-17 @ 13:15:16
URL: http://guldstar.blogspot.com
Postat av: Gabbe

Haha nee har fkt inte tänkt att ha nå pris.. hehe kramar

2009-05-18 @ 11:46:11
URL: http://sweetbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0