Sol, sol, sol

Jo ifall nån nu missat det, så är det sol ute, så trevligt..

Har tänkt på en sak, vilket är värst? när ungar/ungdomar mobbar, eller när vuxna gör det??
Läste en blogg där hittade jag en länk där det stog, dagens hemskaste bild, det är en "vuxen" som har den länken på sidan, inga namn nämnda, men DET är mobbing alltså vuxen mobbing, Jag trodde den tjejen va bättre än så, men jag hade väldigt fel om henne, länken handlar om min dotter, tro nu inte att jag är partisk, är inte heller så förtjust i bilden, men jag mobbar inte för det..

Jaja nog om det nu, igår var Cicci, Vilma och David här, vi drack lite vin å dippade grönsaker, mums.. sen gick vi ner å kollade på brasan.. Idag så har jag inte gjort ett smack :o)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Inga namn nämnda!

Mobbing? Vad dagens hemskaste bild betyder i mina ögon och dina ögon är helt olika. Man kan definiera hemsk på olika vis och jag definiera det på det sättet att det är hemskt att lägga ut en sådan bild på sig själv!

2009-05-01 @ 18:59:14
Postat av: Min blogg

Tror dej, men jag tror att de som läser din blogg, INTE ser det som du gör. Personligen så tycker jag det är smaklöst av dej att skriva så som du gjort, MEN det är ett fritt land..Som jag skrev i min blogg, trodde du var bättre än så..Eller?



psssst inte arg eller så på dej, bara så du vet... ;o)

2009-05-01 @ 19:18:33
Postat av: Inga namn nämnda!

Jag tror inte det är många som reagerat så som du gör. Isf hade folk sagt det eller skrivit så på kommentarer i bloggen eller i bloggen. Jag är inte den typen som mobbar på det viset, bara för att din dotter är sådan. Och jag kan skriva hur jag menar i min blogg!?

2009-05-01 @ 19:25:49
Postat av: Min blogg

Ja jag tycker du ska förklara vad du menar i din blogg. Kanon...

2009-05-01 @ 19:37:13
Postat av: Inga namn nämnda!

Jag skrev en kommentar men den försvann visst!?

2009-05-01 @ 19:37:37
Postat av: Inga namn nämnda!

Nu ploppa den upp! Men jag har iaf skrivit ett inlägg nu och förklarat mig. Hoppas det blir ett plåster på såren!

2009-05-01 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0