Redan

Onsdag, Shit va dagarna rusar iväg.

IGår så började jag å Marita att skrapa bort gammal färg från trädgårds-möblerna här ute, så nu är det bara att måla, men idag har det blårt storm ute, så det får vänta.

Idag har jag haft typ ett Spa-party här hemma, kul me lite filk ju, men shit va dyrt ujujuj.. :o)

Förövrigt så är jag ännu inte frisk, hostar om nätterna å skulle mer än gärna bara sova hela dagarna, jag går som i dvala här, är så sjukt trött. Knepigt..

Imorgon, blir det att vila, för jag ska orka gå på fotboll kl 19,00 Jimmie å hans lag Fellingsbro ska spela mot Fröv KUL haha..

orkar inte skriva mer nu, bye bye

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Här var det dött ;)

2009-05-29 @ 14:59:34
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0