Jahaja

Torsdag Var på fotboll på Fröjevi, Jimmie spelade me Fellingsbro såklart mot Frövi, å fellingsbro vann med 1-6 fasen va kul..

Fredag Igår alltså, då gjorde jag inte mycke, målade en skylt, sen gick jag,Marita å Ann-Britt å handlade inför Frövidagen, kaffe och fikabröd.

Lördag Frövidagen idag, vi träffades kl 08,00 ute idag, för att fixa allt som skulle göras, vi hade ju kaffe-försäljning för Hyresgästföreningen. Kl 10,03 började melodikrysset, det sändes ju live från Frövi , det var kul de..
Jag fick tillfälle att gå och kolla lite, köpte mej en tunika och ett par knäkorta byxor, ujuj slänga ut pengar på mej själv jisses.. Nåja det blev en heldag ute i värmen. Men på det stora hela en trevlig dag.

Nu är jag så paj i ryggen, så jag kan inte ens räta upp mej, + att jag har en stor jävla blåsa UNDER foten, mindre skönt, men jag har ju varit me o värre..


Nä Nu ska jag kolla på sista Robinsson, Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0