Sommar tid nu

Japp, nu är det sommar tid igen då, å jag kom ihåg att ställa fram klockan :o)
Däremot så glömde jag totalt bort att släcka ner här igår, kom på de när jag loggade in på Facebook strax efter 22.00 igår kväll, men när klockan va ca 22,30 DÅ släckte jag ner, sen fick det vara svart HEEELA natten  haha..

Jaha vad har då hänt sen sist? Kim blev opererad, det har jag ju talat om redan. Jo det som man blev förvånad över va att Kim inte hade ont i munnen på Fredagen, det trodde vi att han skulle ha, så vi tyckte inte att Dennis skulle komma hit då, Hmmm jaja men de blir fler gånger..

Idag så va Cicci här å fikade ett tag, alltid lika kul när hon kommer, sen va Tofflan här å låna dammsugare plus att han berättade nå så jävligt. USCH säger jag bara vilka idioter det finns...  Sen va jag upp till Marita en sväng,  när jag kom hem från hennes, så diskade jag sen in i duschen å nu sitter jag här å kollar på Wipeout, kul program..

Jaha nä nu går jag  bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0