Redan

Torsdag idag, Shit va dagarna går fort.

Igår fick jag äntligen ner lite prylar till förrådet, men det var nog mest för att Mats kom tillbaka med kartonger som han lånat, dom villjag ju inte ha i hallen.
Så nu börjar jag få ordning i mitt rum. Så skönt..

Idag på morgonen var jag till marita å drack kaffe, vi satt där å snacka å kollade ut genom fönstret, sen vänder jag mej å tog mitt glas ( ja jag dricker kaffe ur glas hos henne) och skulle ta kaffe, då står TOMMIE där, jäkla smygare han är, jag blev så rädd så jag "vråla rätt ut", Ja då blev Marita rädd, så hon hoppa till å fick ont i nacken IGEN HAHA Jäkla unge.. ska sätta en ko-bjällra runt halsen på Tommie...

Nu ska jag kanske ta å byta gardin i mitt rum, eller kanske inte, jaja vi får se va de blir...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! =D Ja, det måste ha sett roligt ut. ;)

2009-03-06 @ 09:14:28
URL: http://hannau89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0