Örebro

Var vi till idag, jag Jimmie å Kim. Kim skulle handla lite kläder och nå hörlurar.
Så nu har jag så ont i mina fötter, men det är det värt.  :o)    Väl hemma så fixade jag mat, Rårakor och fläsk. Fläsk, de e gött de...

Det var bara Jimmie föresten som inte handlade nå, jag köpte en ny tvångströja, ett nödvändigt ont..

Nu väntar jag på att Navy CIS ska börja, efter det är det The Mentalist...   Nää nu går jag bye bye


en glad katt, en glad hund, en glad häst. Men så kan man inte säga om tex rådjur eller lejon, en glad rådjur, en glad lejon.. *L*


Kommentarer
Postat av: Frida

tvångströja ? =/ haha!

2009-03-03 @ 22:18:36
URL: http://fpaananen.blogg.se/
Postat av: jennie

Vilken tönt som skrev till mig om raggare. såjag tog bort in lägget åsamma med Vadåego kär. :P

2009-03-04 @ 13:27:25
Postat av: Frida

Haha hade aldrig hört det :D

2009-03-04 @ 14:29:22
URL: http://fpaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0