Kyckling gryta

hejsan hoppsan..

I Torsdags när Kim kom hem från trysil, ja då va han sjuk, så det blev inte nån operation för honom, vi fick en ny tid. Så på Torsdag gör vi ett nytt försök. Igår sov han hela dagen, klev upp vid 18,00 tiden, då gick han till gympahallen, för det var nattfotboll där, sen sov han hos Lisa.

Idag då, jo jag har löst krysset med Ingemar, å de gick ju hur bra som helst. 
Till midda gjorde jag kycklinggryta, lagom när den va klar så kom Jimmie, han hade varit å spelat match å de vann med 3-1  Kul.. Så jag å Jimmie satte oss och åt, sen åkte vi till ICA å köpte blommjord, sen hämtade vi Kim hos Lisa, sen ut till syrran...Där var Hanna, Jerry, Jennie, Jocke, Anne-Lie och Majny med.. de höll på med veden där..

Visst ja höll på att glömma, Tofflan å Jona var här å fikade en stund igår, Filip var med också..

Nu ska jag kolla tidningar en snabbis, sen glo på Robinsson.. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0