Tvätta

Japp idag är det dax igen då, ska tvätta, blir första gången jag får prova den nya manskinen där nere..

Nu sitter jag å väntar på att Kim ska höra av sej, det ska vara tävlingar på Fröjevi är det meningen, men det blir kanske inställt pga vädret. Jag tänker gå ner och kolla OM de nu blir nå av.

Igår så blev det äntligen städat här, damma, dammsög och torkade golv. Men sen räcker det att man lagar mat, så ser de stökigt ut igen..

Igår kväll kom Kim, Carina, Karin och Maja hit en sväng, de blev prat om både det ena och det andra, trevligt..Även Jimmie var hit.

Men innan de kom, så var Jane här och fikade, de va länge sen som hon va hit...

Imorgon är det skolavslutning, kl 16,00 ska vi vara i kyrkan i Fellingsbro..

När Carin, Kim, Karin och Maja hade åkt, ja DÅ kom jag på att jag inte bjöd på kaffe, men va faaaaan då HAHAA  Jaja så kan de gå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du gjorde iaf inte som Verona, Visade kaffet men inte bjöd..Hehe! Hade precis druckit hos Peter :)

2009-06-10 @ 15:42:19
URL: http://undis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0