Tvätta

Ida igen :o) det tar aldrig slut...

Jag är fortfarande jävligt förkyld, och börjar få ont i halsen nu. Så jäkla jobbigt nu när det är varmt ute, Hmmm känns som om jag sagt de förut :o)

Igår blev jag riktigt arg på en nära släkting, kanske dax att den släktingen inser nu att hon/han har FEL. och dax att växa upp, DU kan inte alltid ha rätt, tyvärr så är det så. Inse att det är DU som agerar fel.. Om du gör det, så blir allt bra till slut.. Inte ofta jag slänger på telefonen i örat på nån, men igår gjorde jag det..

Maritas mamma och Kent ska flytta till Frövi nu, så Peter och Lena kom till byn med ett flyttlass igår, och de ska köra mer idag, usch i denna värme..

Och imorgon är det föräldrar-möte i klubbstugan, de ska visst grillas efteråt, men de skiter jag i.. Jag går på mötet (om jag orkar) men grilla hoppar jag..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: jag själv

du vet mycke väl att det INTE handlar om dej, det handlade om katterna, jag tar katternas parti.. och det har jag talat om för dej.. jag kan inte bara strunta i vad som är bäst för katterna, för att DU ska bli nöjd.. Jag struntar i vad Hanna och du tycker när de gäller dom, vilket Hanna vet med...Och du har inte en aning om hur många gånger jag talat med Verona när det gäller dej och katterna, och jag har HELA tiden varit på din sida då.. Men du är så ego när det gäller dom, så du ser inte till deras bästa..

2009-06-25 @ 12:50:02
Postat av: jennie

Du har då aldrig vart å min sida mamma.aldrig någon sin,, aja orka bry sig..

2009-06-25 @ 13:57:36
URL: http://jennie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0