Tisdag redan

Igår så sken solen som attans och varmt var det, men idag då regnar de, de skiftar fort i vädret..

Nåja vad hände igår då? Nja inte mycke, eftersom jag hostar nätterna genom, så försökte jag vila mest hela dagen igår, men blev hela tiden avbruten.

Nu sitter jag å dricker kaffe och försöker samla kraft för att hoppa in i duschen,  snackar lite me  Marita på msn me, tor min värsta natt varit nu, för inatt har jag inte sovit mycket inte, jag hoppas de var kulmen på min jävla hosta, tycker det räcker nu..


jag blev klippt igår kväll, så nu är det mer uppklippt, även Kim blev klippt :o) Tack Frida för det.. Nackdelen me att klippa upp håret är att de blir så jäkla vågigt, så det är tur man har platt-tång :o)

Idag vet jag inte än vad som ska hända, återstår att se..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Maria, har följt din blogg i några månader, vad gör du om dagarna när du inte bloggar? tycker aldrig man får svar på det i din blogg genom att läsa dina inlägg =) kramis!

2009-06-02 @ 23:32:36
Postat av: Karin

du skriver att du städar ofta, du måste ju ha världen finaste lägenhet, kan inte du visa lite fina kort på din lägenhet?? nyfiken älskar inredning =) kramis!!!

2009-06-02 @ 23:46:39
Postat av: Karin dam

Jag tkr det är roligt att läsa din blogg=)

2009-06-04 @ 22:20:22
URL: http://karindam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0