Söndag

Och snart är det ny vecka.
För min del blev midsommar en VÄLDIGT lugn helg, jag satt hemma och ugglade, alla andra hade planer utom jag då.
Vädret har ju inte varit nå bra, mest bara regn, utom idag då, nu skiner solen, :o) 


Igår var jag med ungdomarna en stund och grillade ute i Rabostan, skönt att komm hemifrån en stund.

På midsommar-afton så skulle Jimmie och Kim på maskerad, Jimmie hade min gula sommarklänning, han såg verkligen ut som en tjej, för Tom`s tjej fixade med smink och hår på honom.. Kim lånade Calessons "häx" dräkt, svarta ögonlock och svarta läppar, kära nån, John kom farande hit i bygg-kläder, näää så fick det inte vara, så han fick ta på sej spets-sovkläder, så han blev en tjej han me :o)

Idag då, jo jag är snorig som FAAAN IGEN!!! skit...

jaja såär det, Bye bye


Kommentarer
Postat av: frida

Nä det VAR jimmie :) Jag tyckte väl att den där tjejen var lik honom! Bra gjort !

2009-06-21 @ 09:59:25
URL: http://fpaananen.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha fan va snygg Jimmie va :)

2009-06-21 @ 18:49:20
URL: http://jennie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0