Ska man som

Förälder behöva ta hur mycket skit som helst från ens barn? Ska man hela tiden godta en ursäkt, som kommer gång på gång? JAG blir  hela tiden beskylld för att inte älska alla mina 3 barn lika mycket, vad krävs för att även hon ska fatta, att jag älskar alla 3 lika mycket... Måste jag hålla med henne hela tiden, även om jag då ljuger? Och inte kan stå för det? Är det inte bättre att säga som man tycker direkt? Eller ska jag ljuga å bara hålla med??

Ett exempel, jag har fått ovett idag via en blogg, att jag inte talat om när Jimmie och Kim har match, men herregud, hon har ALDRIG förut varit intresserad av de, så varför NU plötsligt då?? Varför skulle det vara mitt fel?? Fattar inte..

Nä jag pallar inte mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0