Oj !!!

Ja det var ju lite snopet, att Michael Jacksson dött, alltså JAG var väl inget större fan av honom, men inte önska jag livet ur han inte.

Nåja Jag har fortfarande ont i halsen har dessutom skallebang idag, mindre kul att vakna med det..

Ikväll är det föräldrarmöte med fotbollen, får se om jag pallar att gå dit..

Kim, Jimmie, Carin, Karin, John och Frida ska iväg och paddla kanot ikväll, från prästryggen till Nora..

Det är lika varmt ich härligt ute idag, synd bara att man ä'r så förkyld, jag har absolut ingen lust att gå ut å sätta mej i denna värme då inte...

Nä nu ska jag betala räkningar, bye bye


Kommentarer
Postat av: Dotter

jackson stavas med ett S mamma :D

2009-06-29 @ 23:35:56
URL: http://jennie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0