Hoppsan

Va dagarna rusar iväg, redan Onsdag idag, Och jag ska tvätta i em.

Nu på fm tänkte jag gå till Jane å fika en sväng, de va länge sen jag var där nu..


Igår var jag i Fellingsbro på fotboll, Jimmie spelade och de vann med 3-0 mot Nora/Pershyttan.. Det blev lite pinsamt när jag kom dit, för jag betalde ju, såklart 40 kr, men när jag kom innanför grindarna så ropade jimmie att jag skulle gå tillbaka till entrekuren å tala om att jag hette Maria så skulle jag få pengarna tillbaka, HAHA inte tordes jag de. Så Jimmies tränare gick å hämtade pengarna HAHA vilken fegis va?

Har funderat lite på vad man ska hitta på på midsommar och har inte kommit på nå att göra. Men men vad är väl en bal på slottet...

Nä ska fortsätta dricka mitt kaffe nu  Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0