Bilder

Till Karin..

Nja nä jag lägger inte ut bilder på mitt hem, i allafall inte nu.  Och städar gör jag typ en gång i veckan, som så många andra :o) Men ett fint hem, näää :o) fast visst har det blivit bättre än när jag flyttade in här. Visst kan de verka som om jag har ett JÄTTE fint hem, men så är det inte, har gamla tråkiga möbler, som är lite skamfilade, men jag försöker göra det bästa av det..

Jo jag är arbetslös, så det händer inte mycke här på dagarna. En sak jag gör VARJE dag är, att jag kollar efter jobb, det är kanske inte nå jag upplyst nån om, men så är det, sitter å kollar på bla AFs sida.

Jag tror att för de som inte känner mej, så är min blogg ganska så tråkig, samma sak varje dag typ..

Onsdag idag då, och har tvättstugan kl  16,00-21,00

Jovisst ja, igår flyttade min nya granne in, en trevlig prick, han var till å me här å ringde på för att presentera sej, DET är väl inte vanligt att folk gör va?? Eller?

TROR jag ska ringa Dr idag, så jag får nåt för min hosta, har inte fått sova nu på SÅÅÅ många nätter, så jag är ganska så slut nu. Nä Uj va mycke jag skrivit nu, de får räcka.. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0