2 Nätter

Har jag fått sova nu, känns riktigt bra...

Jag berättade ju förra veckan att min hylla med skivor och filmer välte, Igår när jag å Kim skulle äta, så valde vi att sitta i tv-rummet, när vi satt oss, så rasslade de till i köket.
Jag reste mej å gick å kollade, men såg först inte vad de var som låtit, förrens jag vände mej om, då såg jag att en av tavelhyllorna i köket tippat, så bilderna på ungarna ramlade ner, börjar fundera på om de spökar här :o)

Igår kväll var vi bjudna till Gyttorp på lite grillat, Niklas bor där, han som Jennie är ihop me.. de va trevligt, Fast du Niklas, nästa gång, HA INTE SÅ BRÅTTOM ATT LÄGGA PÅ KÖTTET, ojoj de va kolbitar :o)  Det var jag Jimmie å Kim som var dit, det kom 3 till som var kompisar till Niklas å jennie.. Jag drack föresten 2 st lakrits-shots mums :o)

Idag hade jag sovmorgon, vakna inte förrens ca 09,05 ujuj länge sen jag sov så länge :o)

Har inte hänt så mycke här, men vill desto mer, vill tex ha en ny soffa, är så trött på den här nu..

Nej nu går jag bye bye


Kommentarer
Postat av: dotter

ta och titta så d inte spökar hemma.kommer inte våga åka hem till dig om d gör de ;) nån kanske nyper mig i stjärten., haha :O)

2009-06-08 @ 08:37:02
URL: http://jennie88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du blev väl dyngrak så du sov ända tills nio ;) Haha!!

2009-06-08 @ 19:29:01
URL: http://fpaananen.blogg.se/
Postat av: jag själv

Frida.. Haha om de vore så väl ändå, nä jag drack faktiskt bara 2 lakrits-shots så full blev jag inte :o)

2009-06-08 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0