Regn bara regn

Måndag å mulet, så tråkigt. Varför kan inte solen titta fram?? Fast jag TROR den dyker upp idag på em. :o)

Som vanligt har det inte hänt nå just, är paj i ryggen, men de börjar sakta men säkert bli bättre, Det var så illa en dag i veckan som var, att jag inte ens kunde bädda sängen, första gången på 11 år som de sker.. Jennie och Nicklas var hit å fikade en dag, de hade med sej winerbröd, och eftersom jag inte kunde gå eller stå den dagen, så bad jag Jennie att köpa en pizza åt mej, jag hade ju inte ätit nå, sen gick de två till ICA å köpte 3 "matlådor" åt mej, TACK TACK :o)

Jag var ju dessuotm fisk och sköldpadds-vakt, för Jimmie var ju uppe i Jämtlad me Verona, men jag fick be Marita om hjälp en dag, så jag lotsade henne när hon matade djuren. Tack för hjälpen Marita ..

På Fredag ska jag kanske jobba på bluesen, får väl se om de hör av sej, i såfall blir det att ta reda på skräp å dyligt... Men på Lördagen ska jag nog festa, tror jag :o)

Nehee nej nu vet jag inte va jag ska skriva mer.. hej då..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va så lite så Mamma :) du va ju dålig.kul att få hjälpa till :)

2009-07-20 @ 20:00:41
Postat av: Anonym

det är möjligt.. för jag hade jätte ont i magen också och i torsdags var jag dum och åt pizza men då spydde jag som en räv. Vi var sjuka i omgångar också, Lillan fick feber efter mej.

2009-07-23 @ 22:35:54
URL: http://fpaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0