Normalt

Så sitter jag jämt hemma, Men igår hade jag faktiskt planer för kvällen.

Jag var bjuden hem till Cicci på taccos, sen skulle vi göra slingor på henne,  Sen ringde syrran å tala om att hon fixat en som skulle köra mej hem till henne, sen en som skulle hämta mej, för hon skulle bjuda på plankstek å vin/öl. men som sagt jag hade ju planer, Så jäkla typiskt att sånt ska komma på tal samma dag..men jag kommer gärna en annan kväll på plankstek å vin, för jag har aldrig ätit de, Det var Jimmie som skulle köra dit mej å Tofflan som skulle hämta :o)

Nu hade jag ju ändå trevligt hos Cicci, fick lite baylis mint där me, mmmm de va gott...kul att inte behöva sitta hemma jämt.

Nu ska jag strax gå till Ingemar å lösa krysset, sen kommer Birgitta kl 11,00..Sen även Jennie å Tobbe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0