Jaha

Så var det Fredag igen då, jösses va veckan älgar på..
Idag har jag städat ÄNTLIGEN, och imorgon är det dax att tvätta... Det är ju mindre kul..

Syrran fråga nu ikväll om jag vill me till Arboga nästa Fredag, men vi får se hur det blir, inte så kul att gå på dans när man inte kan dansa, mina fötter har ju ont :o)  Jaja

Så skriver jag väl lite om skinkan min me då, den håller ju på att läka ihop, så nu måste det sitta en liten trasa i såret för att det inte ska läka helt, eftersom det SKA och MÅSTE läka inifrån.....

Nu medans jag satt å skrev här så hörde jag ett väldigt tjutande, det var Mikaelas bil (Rickards tjej) som larmade  :o)
Så jag messade Rickard å talade om det..

Men nu vet jag inte mer va jag ska skriva.. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Michaela

Inte ens här får man vara hemlig inte :)

2009-01-16 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0