16 år idag

Japp Kim fyller 16 år idag, jösses va tiden går fort. Vi hade lite kalas här igår för honom, så mor, far å Bjarne kom, Cicci å David å sen kom syrran å knottarna med. Det blir ett kalas på Lördag med, då kommer Jennie å Tobbe, Jennie har ju haft magsjuka, så henne ville vi inte ha hit då, även farmor kommer på Lördag..

Idag har vi  varit på möte på kommunen med hyresgästföreningen, de var fakiskt ganska trevligt, även om det kan låta tråkigt, men va tusan de bjöd på både macka å semla :o)

Annars har det inte hänt nå just, jag var över en sväng till Marita nu ikväll, för det hade gått en propp hos henne, så hon fick en av mej då, alltså att sätta i proppskåpet :o)

Länge sen jag la in musik, ska se om jag hittar nå bra...
Den här låten är jätte bra

Kommentarer
Postat av: Dotter

Nej jag förstår att ni inte ville att ja skulle komma om ja är magsjuk =/

2009-01-23 @ 09:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0