Städat

Jahaja, Idag på morgonen var jag upp till Marita å drack kaffe innan det var dax för distrikten, det var länge sen jag var upp till henne så tidigt, tror det var i början av Dec..

När jag kom hem från Distr så började jag städa, det gick trögt, men till slut var jag i allafall klar. Skönt.

Jimmie dök upp på em, han skulle gå å handla, så jag följde me han, jag hade ju nästan slut på mjölk...

Nu har jag nyss duschat och gjort slingor, så jag är snart ljushårig igen, gud så skönt..

Får se på Söndag om jag åker me Jimmie till Fellingsbro, det är fotbolls-cup där, å Jimmie ska spela...

Nu ska jag glo på tv ett tag,, Bye bye  

Vad ser du i bilden??  :o)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Då kanske vi ses i Fellingsbro om du ska dit. Jag ska dit och titta. Ska dit både imorgon och på söndag :)

2009-02-06 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0