Söndag nu då..

Läste nu på morgonen att Frida utmanat mej.

1. Fyra tv program jag brukar se på:
CSI, CSI NY, CSI LA, The Mentalist
2. Fyra saker som jag gjorde igår: Fick paket, åt tårta, kollade på Tv, gick och lade mej.
3. Fyra saker jag längtar till: Sommar, Ett speciellt brev, Få ett jobb, Slippa allt ont i kroppen.
4. Fyra saker som står på min önskelista: En bra mobil, Det där brevet jag tala om, Igen att slippa allt ont i kroppen.
5. Fyra saker jag tycker om att göra: Läsa bloggar, träffa ruggan å dricka kaffe å snacka lite, kolla skidor på TV, umgås med alla mina vänner.
6. Fyra saker jag avskyr:  Falskhet, otrohet, Fiskbullar, att sova för länge på morgonen.
7. Fyra saker jag åt igår: Kalopps (rester) , Tårta, ostkrokar, After Eight, drömmar.
8. Fyra bloggar jag utmanar: Daniel, Verona, Jimmie, Jenne .


Så nu var jag klar me det, Jo jag fyllde igår, fick många fina blommor och så lite godis, Hmmm som om JAG behöver det HAHA,, men men.. :o)  Fick ett gäng glas av Jennie med...

Idag vet jag inte vad som händer, ska snart kolla på skidor på TV i allafall..Jag får väl återkomma sen... Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glasen va ju snygga :D får du ha när du klarar körkortet:D

2009-02-22 @ 16:22:54
Postat av: Daniel

Ska lossas att jag inte ser att de står mitt namn där! så de så ^^

2009-02-23 @ 12:08:43
URL: http://brilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0