Ojoj

Va jag nyser nu då..

Jaja. Igår var jag med Annica till Örebro en sväng, köpte lite kläder till fridas lilla ängel.  Och idag var jag med Annica till Linde, jag skulle in på F-kassan, för att fixa med bostadsbidrag.. Annica var med Mailn till ortopeden, när vi var klara så gick vi till 37-an å fika, då messade Marita å fråga om Andrea kunde åka me oss hem, såklart att hon kunde de, lilla hönan.. Haha

Sen nu på em så var jag me Verona hem, skull göra slingor på henne, mor å far kom dit å fikade å firade Elin, liiite sent, men men.  Jag åkte me dom hem sen, å jag hann bara hem, messade Jane, för hon hörde av sej när jag var hos Verona, så ville hon att jag skulle komma dit, å jag som tänkte börja städa här. Men det var kuligare att gå till Jane för jag visste att jag skulle få se Amber då HAHA SÅÅÅÅÅÅÅ söt, hon var ju så lik Johan. kära nån..

Jaja nu sitter jag här å blogga + att jag läst bloggar me...

Nehee bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0