Inte Fredag idag..

Hmmm Jag har haft Fredag nu på morgonen, men sen kom jag på att det bara är Torsdag :o)

Jaha vad har hänt då? Nja inte mycke, som vanligt..

Igår var jag ner till Distrikten för sista gången. (hoppas jag)  Det har läkt ihop nu, skönt de, så man slipper löpa där.
När jag kom därifrån, så knallade jag upp till Marita, men där va de låst, så jag gick hem, Hmmm hon va visst bara i duschen, så jag gick dit igen då.

Cicci kom upp på lite kaffe en sväng, å John var här ett tag me...

Till midda igår blev det kyckling-gryta mmmmums :o)  så det ska vi äta idag me, för det blev så mycke mat, dumt att kasta..

Nehe nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, men hörrni vi hörs BYE!!!   *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0