Fotboll

I Fellingsbro hela dagen idag, Det var cup där, Jimmie spelade..
Det började lite kul måste jag säga, Vi klev in genom porten, där skulle vi betala, Jolle å kim var med, Jolle trevade efter pengar, han hade inga,, då frågade jag han som satt i "kassan" om inte skolungdomar gick in gratis, då frågade han hur gammal jolle va, ingen svarade, men så sa snubben att de fick gå för idag, HAHA Jolle blev skolungdom för en dag..

Nåja till matcherna då, Grönbo spelade så jäkla bra alltså, det var riktigt kul att titta. I Jimmies näst sista match så gjorde Jimmie mål. Jag Jolle å Kim ylade, för vi blev ju glada, sen ropade jag, Duktig MAMMAS POJKE!!! Då tyckte Kim att det fick vara nog å sa håll käften nu mamma HAHA.. kul..  Cupen slutade med att Grönbo vann finalspelet mot Fellingsbro, Det var Jimmies sista match med Grönbo, nu ska han börja spela för Fellingsbro..

Vi var hemma ca 17,00 då köpte vi pizza. Sen var jag över till Marita en sväng å drack lite kaffe.. Nu har jag kollat på Bones å så sitter jag här nu då..

Lite suddig bild, men det är den sista bilden med Jimmie å Grönbo, tagen efter deras seger..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0