Ännu en dag i paradiset, Hmm

Börjar med gårdagen, Gullmarie ringde mej å fråga om jag ville med hem till Lill, Och det ville jag, så lite efter kl 14,00 så kom hon och hämtade mej.
Vi åkte till Linde först, för ett besök på bolaget, sen till Lill, Himla kul att komma hem till henne, det var ju inte igår direkt.. 

Väl hemma sen, så knata jag till ICA, där träffa jag Cicci å Emma, vi blev stående å snacka ett tag, när jag sen kom hem från ICA, då dammsög jag, men några tvättade golv blev det inte, jaja...

Cicci hörde av sej å ville ha kaffe, å de fick hon, sen kom Jennie å Tobbe me, Jennie hade semlor med sej, å det visste Jimmie, så han kom och åt det...

Sen gick jag, Cicci och Jimmie upp till han å kollade om han hade några bra filmer som Cicci kunde låna, hem igen sen, för Jennie å Tobbe var ju kvar.
De åkte hem typ vid 21,00.. Efter det så slappade jag bara, sen var det dax att sova.

Idag så skiner solen, det är så fint ute så. Men jag har inte en aning om vad jag ska hitta på idag, vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0