Livet

Har sina prövningar och överaskningar, tro mej jag vet.
Men när något sånt här händer, ja då stannar allt liksom upp på nå vis. Jag bara sitter, går ut å röker lite, ser mej omkring sen sitter jag igen. sen går det bara runt.

Idag fick vi i allafall några svar på en del frågor man har. Inte för att det hjälpte så mycket.

Undrar vad som hände?? Hur blev det så här?? det är frågor  man vill ha svar på, men det lär dröja innan svaren kommer..

Att inte få tala eller träffas HUR FAN ska jag klara detta? Bara att bita ihop.

I dessa lägen är det tur man har vänner,För i Nöden prövas vännen..  man behöver prata av sej ibland eller ofta, sån är jag. Har ju Marita tex som bor brevid mej. Ingemar ställer upp, Emelie med, Plus min familj såklart..

Tack för att ni finns..

Kommentarer
Postat av: Lill

Kram stumpan, du vet var jag finns!

Livet är inte lätt.



Många kramar får du fr oss!

2009-12-11 @ 22:06:37
Postat av: Jag själv

Tack Lill...

2009-12-11 @ 22:14:44
Postat av: bobby

be strong maria! även om det är svårt.

livet kommer alltid vara orättvist synd bara för väldigt fel personer :/ :/



massor av kramar!

2009-12-12 @ 09:50:44
Postat av: emelie

klart vi finns för vår söta lilla mumla <3

2009-12-12 @ 14:52:10
Postat av: Syster

Du vet att jag ställer upp i alla väder, kramen till dig o de dina.

2009-12-13 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0