Onsdag

Japp dagarna bara far fram, å sommaren är snart slut, OM den inte redan är det.  Skolan har börjat igen så allt återgår till det normala. Typ att få upp Kim på morgonen är inte en lik. jösses va man får tjata..

Idag/ikväll kommer Ingemar, Jimmie å Emelie hem från semestern. så jag behöver inte gå in till ormen nå mer SKÖNT !!!!  :o)

Har nu äntligen "nya" möbler en 3-soffa å 2 fotöljer. Nu väntar jag bara på att Jennie å Nicklas ska komma å hämta den gamla.. Det blir ju lite trångt med 2 soffgrupper...

Idag tar Jimmie bort gipset med, vilket han längtat efter..

Tänk va fel man kan ha om folk, Jag trodde de var riktigt bra vänner, men icke då.. Fy fan va dåligt....

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Dotter

Vet hur det känns med falska människor mamma =/ inge kul . Men du har ju alltid mig =O) Puss <3

2009-08-26 @ 08:19:46
URL: http://jennie88.blogg.se/
Postat av: jag själv

Det är inte mej det handlar om.. :o)

2009-08-26 @ 10:17:17
Postat av: jennie

ahaa hehe okej.. tur va väl det =)

2009-08-28 @ 15:07:36
URL: http://jennie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0