Lördag

Oj nu var de länge sen jag bloggade. Vad har då hänt?? Ja inte mycket.

Just nu håller jag på å försöker få ordning på mitt hem, behöver förnya det lite, fast det blir inte nya grejer, de blir begagnat, men nytt för mej. Kastade ut min fotölj i Torsdags, oj va tomt det blev då. Men de ska inte lita annat här..

Har ÄNTLIGEN fått fram mina glas som legat i en låda under min säng, jag fick en så snygg hylla av Tofflan. Tack tack :o) Så nu står alla glas i den hyllan...

En liten förändring i köket med, flyttade på kaffebryggaren till en annan bänk..

Visst ja, jag var till Marieberg med Karin Dam (Dammvippa) i Torsdags med, köpte kläder för 800 kr (ångest) men de var jag värd...  Sen på kvällen var jag i Fellingsbro å kollade på fotboll, Jimmie å Kim spelade MOT varandra. Fellingsbro B-lag mot Frövi B-lag, matchen slutade 2-1.. Carni, Karin, John å Linda Resare var med till F-Bro...

Igår ringde farmor Birgitta å talade om att jag ska få hennes dator, för hon ska flytta så hon har inte plats för den då, hon ska köpa sej en laptop istället...

Kim å Carin är nu nere i Målilla å kollar på speedway, har inte en aning om när de kommer hem, idag eller i morrn.. Det visar sej :o)
Vad Jimmie å Jennie gör idag, det har jag inte en aning om....

Igår gjorde jag nå som jag ALDRIG gör annars, jag tog ett glas vin här, sen dammsög jag å torkade golvet, ja städa brukar jag göra, men inte dricka vin, sen messade Andrea å fråga om jag ville komma å äta kräftor me henne, å de gjorde jag mums.... Tack tjejen....

Jahaaa näää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...  Bye bye

Kommentarer
Postat av: Dotter

Idag förstår du lilla mammi har jag jobbat :)=/ fick ont i handen IGEN :S , Så nu väntar vi på ett par vänner som ska komma å grilla med oss :) Pusss

2009-08-15 @ 17:38:21
URL: http://jennie88.blogg.se/
Postat av: Martin

Maria,



Hello from Germany! I liked to see and to read a bit of your blog and I'll like to read what you write (I can read a bit of Swedish and I would like to learn more).

2009-08-19 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0