SUCK

Faaaan va tråkigt alltså. Fick höra idag att mina förra grannar skulle ha flyttat för att jag klagat så på dom, SKITSNACK säger jag bara. Hade jag klagat så hade jag gjort de direkt till dom, inte till nån annan, för va skulle de ha hjälpt?? Visst kunde jag säga till "nån" att jag hörde grannens MSN upp till mej eller att man hörde när de gick, men det är inte konstigt egentligen, för det är så jävla lyhört här, och det fick även grannen höra, så det visste hon. Så klagat på dom de har jag inte gjort, men "nån" har sagt det till fd grannen att jag klagade på dom. Tyckte det var tråkigt att de flyttade, men jag kunde ju inte tvinga dom att bo kvar :o) Men men nu är det som det är.

Annars då, vad har jag gjort? jo jag var i Fellingsbro på fotboll i Måndags, Jimmie hade seriepremiär då. Matchen slutade 3-3
Igår var jag med Cicci till Örebro... Och idag har jag städat, skönt att ha de gjort...

Nu ska jag göra nå annat Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0