Mulet

Är det idag, så tråkigt, men solen kanske hittar fram igen, vem vet.

Måndag idag ska försöka att ta tag i min disk snart, ujuj slarvat me den..
Påsken har då flytit på lugnt, i förrgår ville Cicci att jag skulle me in till Örebro å gå på krogen, men det va jag inte upplagd för (som vanligt) :o) Så jag va bara hemma å hade de skönt.

Igår tog jag en liten promenad bort till Jannes hus, där höll Marita å Andrea på å dona i trädgården, drack lite kaffe sen hem igen. Kim drog iväg till John för de skulle hjälpa Mimmi att flytta, så han va borta hela dagen, kom hem en snabbis å hämta sina fotbollskläder, för han ska ju spela med Grönbo idag.

Sen gick jag till Jane en stund, vi satt ute å snackade å drack kaffe.

Jimmie kom hit igår kväll å hade kött, korv å potatissallad, så vi grillade på ballen å drack lite vin, de va trevligt. LÄNGESEN jag drack vin.. Jag spelade lite bingilotto me, å jag vann 100  kr, inte illa. :o)

Jaha så vad ska ske idag då? inte en aning.

Visstja, jag har ju fått en "ny" mobil av Jennie, mycke finesser på den, tajto leksak haha...

Kommentarer
Postat av: Lill

Pilla inte sönder den "Nya" mobilen nu. Den är ng för teknisk för dej :-))

2009-04-13 @ 10:02:19
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Michaela

Jo vi har det bra tillsammans, det är grannarna jag inte orkar med. Det hjälper nog inte och prata med hyresvärden för det finns ingen parkering åt dom..

2009-04-14 @ 15:23:36
URL: http://trallani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0