Ingen sol ÄN, men snart så.

Måndag morgon nu då.

Det jag vet nu, som kommer hända idag, det är att jag ska (kanske) på fotboll ikväll i Fellingsbro. Jimmie har serie premiär.

I helgen har jag som vanligt bara tagit de lugnt, i Fredags satt jag, Marita, Sonia och Ann.Britt ute och drack lite Baylis som Sonia bjöd på, mumma de :o)  Annars har de varit lugnt..

Varje morgon så kliver jag runt bland blogga och läser, tycker de e kul, tråkigt bara att VISSA!! inte skriver, en del ligger och plaskar fortfarande i sin badtunna Hmmm  :o)

JAAAAAAAAAAAA NU ser jag att solen börjar titta fram, fasen va skönt...

Var in å kollade mitt konto nyss, å jag hade då INTE fått mina pengar idag heller, nu väntar jag tills imorrn, å har jag inte fått dom då, jag då blir det till att ringa F-kassan *suck*

Nää hej då !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0