Bussen mot Örebro åkte just :o)

Japp kolla just ut genom fönstret, å såg att bussen åkte, onödigt vetande :o)

Nu har jag just diskat här, att de ska va sååå tråkigt *suck* men nu är de gjort. Ska väl ta å dammsuga sen, när min dammsugare kommit hem, den är på besök hos Tofflan. Tror nästan min dammsugare är mer berest än jag själv..

Tvättade ju igår, å de gick smidigt, blev ju bara 2 maskiner, så Emelie tvättade efter mej..

Igår insåg jag att det är skönt att vara singel, då slipper man en massa strul å skit, jag mår ganska så bra, psykiskt i allafall..

Å jag väntar fortfarande, HATAR att bara vänta... Jaha nähää nu går jag byebye




 En gammal buss  :o)














Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hehe, hur är det med det fysiska då? Haha!

2009-04-15 @ 13:34:05
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hehe, men nu mena jag det fysiska som du missar när du är singel ;P

2009-04-15 @ 13:52:43
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/
Postat av: Lill

Men "Vad" är det du väntar på??

Ha en bra dag,,i solen förhoppningsvis!

2009-04-16 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0