Vad F*N hände??

Ja jag fattar inte nå alltså..
På fm gjorde jag just inte nå, bara slappa. Marita var här å fika imorse, Efter att hon gått hem, så tog det inte lång stund förrens Jane dök upp en snabbis, å senare kom Emelie upp.Lillen tittade upp en stund me, Han va här även en sväng i morse..Sen strax innan 16,00 så gick vi i samlad trupp hem till Lillen, han fyller ju 18 år idag. Där blev det kaffe å smörgåstårta, mumma..
Väl hemma igen så Hmmm ja jag vet inte vad som hände, men jag fick nå IDIOT ryck å börja städa, å fort gick de. Kära nån, löpte med sopor, dammade, diskade å donade. Sen var det bara fram me dammsugaren å sen va jag bara klar.. Hmmm Ujuj Tänkte jag skulle tvättat golvet me, men det tar jag en annan dag... Tycker jag va dutti ändå nu.. Tog fram lite ljus me, myyyys pyyyys  hmmm för mej själv :o(
Så nu sitter jag å vilar mina fötter,..
Kim gick nyss till lisa, föresten... Kim säljer salami korv nu igen, 165 kr för 800 gr.. Säg till om du är intresserad... *L*

Ne nu får det räcka, bye bye

Kommentarer
Postat av: Grannen

Den som äger hunden bor på centralvägen 33D och du vet nog vem de är.... hehe usch otäck hund!

2008-09-19 @ 18:52:03
URL: http://gabbe88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0