Tvätt-dag..

Hallå.. Idag tog vi fika här hos mej, när Marita gått hem, så tog jag beslutet att vi skulle gå å klippa oss idag. Sagt å gjort vi gick till Zimzan ca 12,45. Skönt att få av håret lite..
Vid 15,00 började jag med maten, det blev en makaronlåda, menKim åt bara makaroner å hamburgare *L* Jimmie kom hem ca 17,10 då åt han å tyckte att maten va jättegod, kul när det uppskattas...
Kl 16,00 gick jag ner till tvättstuga å började tvätta, å var klar kl 20,30 ca, tog LÅÅÅÅNG tid idag *pust*  Bror kom hit vid ca 21,05 lite för sent men men...
Imorgon ska jag fick lite nya slingor i håret, har ju börjat på att bli en sån ful mörk rand i huvet, fy tusan... Men nu är det dax att gå å sova, Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var mycket tider att hålla reda på. ;) Du måste ha antecknat de under dagen ;D

2008-09-11 @ 09:15:47
URL: http://hannau89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0